Saturday, 16 June 2012

Sedeyhh :'(

Kepada Shahirah, aku bukannye sengaja nak kutuk kau. Tyme tu memang aku marah ggila. Aku tnye kau kan, kau suka A tu ke? Pastu kau terus nak marah-2. Sukahati kau lah nak maafkan aku ke tak, up to you. Kau tak anggap aku kawan baek kau?Suka hati kau. Aku dah minx maaf bnyk kali, kau maafkan. Tiba-2 aku bce kt twitter, yang sebenarnya kau tak maafkan aku lagi. Shira, suka kau lah nak buat ape pun. Aku dah tak tahu nak ckp ape lagi spaya kau maafkan aku. Aku tahulah kau benci aku. Dahlah. Aku penat pujuk kau maafkan aku, tp mcm tu jugek. Suka kau lah Shira. :(

No comments:

Post a Comment